יום שישי, 18 בספטמבר 2015

יום #8: נסיעות, מערות ושייקרים

אתמול בלילה כשהכל היה חשוך יצאנו החוצה ו ראינו שמיכת כוכבים מטורפת. יונתן אמר שהוא בחיים לא ראה כה הרבה כוכבים. זה באמת היה מרשים מאד!
קמנו בבוקר באיזה כי אנחנו קרובים ליעד הבא שלנו והוא נפתח רק בעשר. התארגנו בסבבה, אפינו קרואסונים (פילסברי זה גאוני), סידרנו והתארגנו ויצאנו לדרך, למערת הנטיפים Howe's cavern.
מה אני אגיד לכם, חביב. בטיול הקודם שלנו היינו ב luray שליד וושינגטון די.סי. והיא הייתה מרשימה הרבה יותר (אולי גם ההדרכה הייתה יותר מעניינת). האטרקציה הגדולה כאן היא שיט בסירה בתוך הנחל התת קרקעי וזה באמת נחמד, משעשע שבגלל הצפיפות רוב הניווט נעשה על ידי דחיפה של הקירות.
בסוף השיט, בגלל שהיינו קבוצה יחידה במקום, המדריכה כיבתה את כל האורות כדי שנרגיש מה זה חושך מוחלט. תחשבו על זה, אין לנו הרבה הזדמנויות בחיים לכזה חושך, שאפילו את היד מול הפנים לא רואים, או כמו שיונתן אמר "כשאני עוצם ופוקח את העיניים זה אותו הדבר".


עכשיו יש לנו נסיעה ארוכה, בין ניו יורק למסצ'וסטס. הווייז משום מה לוקח אותנו בדרכים צדדיות אבל אנחנו לא מתלוננים, יפה כאן בטירוף.
הילדים בינתיים שונצים (בבית אין מצב שזה יקרה אבל הנסיעה עושה להם את זה) עד שאנחנו מגיעים ליעד הבא: Hancock shaker village.
השייקרים הם פלג נוצרי קטן וחביב, מאד שוויוני ביחס בין גברים לנשים, מאד מעריך עבודת כפיים (עבודה מדוייקת שוות ערך לתפילה) ובניגוד לאמיש ממש לא נגד קידמה, להיפך, כל מה שיעזור להם להגיד לתוצרים יותר איכותיים הולך. הכפר מתפקד כמוזיאון פתוח עם הדגמות (ראינו נפח וחרש עץ), גן ירק מרשים, חיות חווה מסוגים שונים (זו פעם ראשונה שהילדים רואים חזירים חיים ו מסתובבים, די חמודים) ואפילו ביתן עם יצירה והתנסות לילדים. בילינו כמה שעות בכיף ובהסתובבות, מזג אוויר מעולה, אם לא היה נהיה מאוחר היינו נשארים עוד.
בין המבקרים ניגש אלינו מישהו שזיהה שאנחנו מישראל לספר שהוא ביקר אצלנו ושהוא מתגעגע מאד לאוכל ובעיקר ל... תמרים. הצעתי לו לבדוק אופציה להזמין בדואר :)


כבר ארבע וצריך להחליט איפה ישנים היום. יש לנו עוד נסיעה ארוכה לספרינגפילד אז עדיף לעשות אותה עכשיו. בנוהל - אפליקציה, קמפ קרוב עם ביקורות טובות וקדימה לדרך.
מחר אנחנו בפסטיבל איזורי גדול, האישה החביבה בקבלה הסבירה שצריך להגיע לשם מוקדם ושמזל שהגענו לכאן כי מהכיוון השני מדובר על פקקים של שעות לכיוון.
נשמע מבטיח!
ארוחת ערב, מקלחות זריזות ומנוחהההה.
לילה טוב!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה