יום שני, 21 בספטמבר 2015

יום #10 אמנות וקמפינג

בקיצור: יריד start on the street בוורסטר,
וולמארט, לינה ב wompatuck state park

התעוררנו בבוקר לצלילי גנרטורים מזמזמים בחניה של הביג אי. אנשים נשארים שם שבוע אז יש משאית שעוברת ואפשר לרוקן אליה את המים שמצטברים במיכלי הפסולת של הקראוון. סידור נחמד בהתחשב בעובדה שבדכ צריך לעשות את זה (מה שנקרא דאמפינג) פעם ביום.
גם הבוקר מצפה לנו נסיעה של שעה ליריד נוסף בעיר וורסטר (כותבים וורצ'סטר אבל האמריקאים האלה לא מבינים כלום בהגייה). הפעם חייבים לעלות על כביש האגרה שהתברר כמאד זול, נעים ומהיר.
מגיעים למקום, מוצאים חניה ממש בקלות על הרחוב (חניה במקביל, לא עניין פשוט לקראוון) ו מטיילים לנו בין הדוכנים והמופעים. כיף כיף. בניגוד לאתמול כאן יש הרבה יותר מופעים - שלוש במות שח מוזיקה לא רעה בכלל ועוד שטח למופעי רחוב.
השמש קופחת היום (למרות שלא מזיעים פה!) והצלחתי להישרף... מוצלחת אני.


בצהריים מיצינו. זה הזמן להבין איפה ישנים היום, זה לא עניין פשוט כי מחר אנחנו מתכננים סיבוב בבוסטון ולשם אין טעם להיכנס עם קראוון. הקמפ בסיילם שבנינו עליו מלא (מחיר הספונטניות) אז אנחנו הולכים על פארק מדינה דרומית לבוסטון וקרוב למעבורת.
סיבוב בוולמארט להשלמות ציוד ונסיעה דרך מה שנראה כמו שכונת יוקרה ואנחנו כאן, בין העצים. היום אנחנו ממצים את חוויית הקמפינג!


עצי ההסקה נשלפים מהאחסון, הבשר נשלף מהמקרר, ואופיר מארגן לנו מדורה למופת!
הילדים בהתלהבות שיא, אני אחראית על התוספות ויש לנו ארוחת קמפינג כמיטב המסורת. המבורגרים, נקניקיות, צ'יפס ואפילו סטייק קטן, ובננות על האש לקינוח.
לפי הריח ששורר בסביבה לכולם היה את אותו הרעיון...

מקלחת כיפית וחמה ולילה טוב! מחר יום ארוך...



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה