יום שישי, 18 בספטמבר 2015

יום #7: אית'קה זה משהווו

ככה מכינים קפה כשאין שקע במטבח: ליד המיטה

בוקר טוב! שכחנו חלון פתוח בלילה והקראוון קרררר אז לא בא לנו לקום מהמיטה עד שמונה. מזל שאנחנו קרובים ליעד הבא שלנו: העיר הסטודנטיאלית והמקסימה ליד האגם - איתקה.
הרשימה במחקר שעשיתי בחודשים האחרונים עמוסה הדברים מעניינים פה בסביבה. מה בא לנו? מחליטים להתחיל בחוות קטיף עצמי. חם נורא אבל איזה כיף! שעתיים של הסתובבות במטעי אגסים, אפרסקים ותפוחים מכל הסוגים, נשנוש של שאריות הפטל שנשארו על השיחים, ובסוף גם מילוי שקים במגוון עגבניות מתוקות וטעימות. תנו לתומי עגבניות והוא מאושר!
יופי של דרך להתחיל את היום ולמלא את המקרר.


שבעים ומיוזעים יצאנו לכיוון העיר אבל דקה מהמטע קרץ אלינו מוזיאון שהיה ברשימה ונזנח: museum of the earth, מקום קטן ומעניין על חקר מאובנים וכמובן דינוזאורים.
כאן תומי התחיל להבין שאדם וחווה לא היו באמת וניסיתי גם ללמד אותו קצת אבולוציה. צפינו ב מלא סרטונים  על כדור הארץ, נגענו בעצמות של ממותה ודינוזאור וגם גילינו שאנחנו בעצם ממש טיפה אחרי עידן קרח ובכלל לא חם נורא, אם מסתכלים 450 מיליון שנה אחורה...


האיש בכניסה ועוד אמא חביבה המליצו ללכת ל Cayuga nature center לאחר מכן, אז הלכנו. לא להקשיב יותר לאמהות חינוך ביתי חביבות.
מי שמכיר את איזור הפוחלצים בגן החי בפתח תקווה - אז כזה, רק בלי גן חי צמוד. די מאכזב. יש הרבה שבילי הליכה אבל היה חםםםםם אז הסתובבנו עד גינת הפרפרים וחזרנו למיזוג של הקראוון.
אז היום באיתקה סיימנו בנהיגה בעיר וגם באוניברסיטת קורנל. בא לי ללמוד בעזה מקום, כבד מהיסטוריה עם בניינים עתיקים טיפים ו אווירה מגניבה, כולל בתים של אגודות סטודנטים עם אותיות יווניות בכניסה. שווה!

אנחנו חושבים ומחליטים לעשות עכשיו את הנסיעה של השעתיים שתוכננה למחר כבר עכשיו ולהגיע לקמפ באיזור Howe's caverns. הדרך בין ההרים יפהפיה, הילדים נרדמו לשנ"צ אבל אנחנו התמוגגנו. העלים מתחילים לשנות צבע ממש בקטנה וכל 20 מטר יש עוד נחל. כיףףףף אפילו בנסיעה ארוכה.

הקמפ מפנק, גינת שעשועים ממנה הילדים יכולים לצווח ולהוריד את כל דיירי הסביבקה, פסטה כבר על האש, בירה קרה (מצאנו היינקן בפחית בין כל האמריקאיות הדוחות) ותיכף חושך.

עוד יום עבר! אנחנו כבר שבוע בחופש, עובר נורא מהר...



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה