יום רביעי, 23 בספטמבר 2015

יום #12: איפה המכשפות?

בקיצור: סיילם.
לינה: 3 ponds campground

קמנו בבוקר בתקווה שאולי מישהו מצא את התיק האבוד (שנזכרנו שיש בו את מקל הסלפי המגניב שלנו) אבל לא. אוף.
עוד אכזבה נכונה לנו כשהגענו למוסך בנסיון לתקן את ההרחבה של פינת האוכל (מה שנקרא slide out, חלק בקראוון שמחליק החוצה ונותן יותר מקום) וגילינו שהמסילה שבורה ואי אפשר לתקן. לא נורא, אנחנו מסתדרים גם כשקצת צפוף :)
הגענו לסיילם בציפיה להמון דלועים, מכשפות ואווירה קריפית וקיבלנו עיירה עתיקה וחביבה למדי עם ריכוז גדול מהרגיל של מוטיב מכשפות.
חיפשנו חניה, המפלצת שלנו לא ממששיתפה פעולה עם המקומות המוצעים, אז החלטנו לעשות מה שבארץ מתקבל בסבבה: להיצמד לשורה הקיימת ולייצר מקום משלנו. רמז: זה לא ממש סבבה כאן.

הסתובבנו במרכז ההיסטורי, הגענו לאיזור החוף המקסים, חיפשנו צדפים, עלייה על ספינה משוחזרת, יום ברגוע. נעים לנו!
ואז חזרנו וגילינו שחטפנו דוח, שלא תגידו שלא הזהרתי... היה קצת משעשע כי תוך כדי ניגשה לשוחח איתנו אישה חביבה שסיפרה שהיא ניסתה לשכנע את הפקח לא לתת לנו דוח כי אנחנו מקנדה (או לפחות הקראוון שלנו) ולא באמת מפריעים לתנועה... הוא לא הסכים :)

קדימה, ממשיכים! ניסיתי לייצא מסלול נהיגה נופי בספונטניות, לא ככ הצליח לי כי קיבלנו שוב עיירות חמודות ולא חוף כמו שחשבתי.
אבל כן היו מידי פעם מפרצונים ופיל ורוד אחד.

אבל גולת הכותרת של היום היא הקמפ שבחרתי לנו הפעם. אגמים יפהפיים צמודים לקראוון, דשא, שקט, מגרש משחקים מושקע לילדים, אפילו כמה סירות לשימוש המבקרים. איזה כיף שהגענו מוקדם, הספקנו לעשות כביסה, להסתובב, הילדים שיחקו במגרש ובחול, יצאנו לסיבובון בסירת פדלים, להיט!

זה הזמן לארוחת ערב שאריות וגם סרט :)