יום רביעי, 16 בספטמבר 2015

יום #5: ככה זה צריך להיראות!

איזה יום מעולה!
התעוררנו בבוקר לנסיעה קצרצרה לאיריקואה (Iroquois national wildlife refuge). השמש זורחת אבל עוד קריר, ארוחת בוקר מול נוף ירוק ומקסים והופ, נכנסים למעבה היער ושומעים רשרושים וציפורים. קיווינו לראות חיות אבל רק שתי צפרדעים קטנטנות וכמה אווזי בר היו חביבים מספיק. הנחשים שהזהירו אותנו מפניהם לא יצאו ומהשועלים נשאר רק קקי. בכל זאת, מסלול מקסים וקליל בין יער לביצות, יופי של דרך להתחיל את הבוקר!


מיצאו את הצפרדע

לנקודה הבאה: רוצ'סטר, ניו יורק. בדרך יש לנו משימה - לקנות סים אמריקאי של at&t (כי עם טי מובייל היה לנו נסיון רע בפעם הקודמת).
חנות ראשונה - המתנה של לפחות חצי שעה אז ממשיכים הלאה.
חנות שניה - אין כרטיס פריפייד במלאי.
לחנות השלישית כבר התקשרנו מראש. יש כרטיס! על הדרך כשהמוכרשמע שנגיע לבוסטון הוא היה חייב בתור בוסטוני לתת לנו המלצות על המקומות הכי שווים לנשנושים. שמים לב שיש מוטיב חוזר של אוכל בטיול? חכו, עוד לא סיימנו.
בסוףףף הגענו למוזיאון המשחק ברוצ'סטר. מקום מגניב ביותר שסוקר את כל סוגי המשחקים ובעיקר מעורר המון סקרנות וילדותיות גם אצלנו. שמתי לב שעובדי המוזיאון ממש נהנו לראות אותנו משתטים, זו כל המטרה פה!
המוזיאון סהכ לא גדול ויש בו רק 3 אולמות תצוגה אבל בילינו בו בכיף 3 שעות והיה אפשר גם יותר.


משפחת שלום בריקוד סוער

עוד נסיעה קצרצרה לשוק הקטן powers farm market, שניה לפני ההגעה לשוק - עוד גשר נמוך! אההההה
חנינו לפני הגשר וחצינו ברגל. תוך כדי הבנו שהגובה המצויין הוא קצת הגזמה ועוברים שם אוטובוסים בסבבה. קרוב לוודאי שהיינו עוברים גם, אבל לא ניקח את הסיכון.
בשוק יש חנות קטנה של תוצרת מקומית, ובחוץ חלקת דלעות מתוקה ומגוון חיות שאפשר לחטף ולהאכיל. תנו לילדים (ולי, אני מודה) כמה חיות חמודות ואנחנו מרוצים.


נראה לכם שויתרנו על לקנות פאי תפוחים-קרמל-אגוזים טרי וביתי בשוק?

זהו, הערב מתקרב והגיע הזמן לחנות ללילה. בקנדה קצרה האפליקציה ונבחר מקום קרוב שנראה חמוד וגם - חשוב! יש בו אופציה לכביסה.
בדרך אליו - תקלת ווייז קטנה שהובילה אותנו למעבר סגור ומקומי נחמד שאמר לנו שהוא סגור כבר שנים והסביר איך לעקוף אותו. וכמובן עיירות קטנות ומתוקות עם בתי העץ ההורסים ודשא מהמם שגורם לאופיר לקלל כל יום מחדש.


וכמובן - ארוחת הערב החמה הראשונה שלנו בקראוון! הבנים הלכו להתקלח במקום שהוא לא תאון צר בגודל שתי בלטות וגם לעשות כביסה, ואני בינתיים הכנתי רביולי (לא מהתחלה, תירגעו), סלט ירקות וסלט קיסר שחוסלו לגמרי.


לילה טוב :)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה