יום שלישי, 29 בספטמבר 2015

יום #18: ציוויליזציה היר ווי קאם

בקיצור: settlers green outlet village, portland
לינה: וולמארט

אחרי הטירוף של אתמול בלילה, שכלל מדורה, תפוחי אדמה של מדורה, ירח אדום, מלאאא כוכבים וקיפאון חלקי של הגפיים,
היום קמנו ממש מאוחר (8:20) ויצאנו מהקמפ רק לקראת 10:00. מותר גם לנו לאחר לפעמים ובכל מקרה מתוכנן יום באיזי...

נסיעה קצרצרה ואנחנו באאוטלט של נורת' קונוויי שבנוי כמו כפר אז מאד נחמד להסתובב בו ומזג האוויר חמים ומושלם.
אחרי כמה שעות יצאנו עם שלל שכלל בעיקר בגדים לילדים ועוד כמה ספיחים. ההיצע בענייני בגדים בשבילנו היה די מאכזב, גם מה שהיה ממש לא היה במחירי אאוטלט ככה שבסופו של דבר הכי נהננו בחנות מוצרי המטבח בה קנינו מלא דברים קטנים וחמודים.

אחרי עצירה קצרה בדוכן חווה לצורך הצטיידות בתירס מתוק לפני שעוזבים את ניו המפשייר (ובבקבוק חלב וינטאג' מזכוכית שעכשיו אני תוהה איך יעבור בשלום את הטיסה לארץ),
יצאנו לנסיעה ארוכה לפורטלנד, מיין.

מיין קצת מאכזבת בענייני נופים, בעיקר אחרי ניו המפשייר המדהימה. הכל נראה די עצוב ומוזנח, אולי בגלל שעברנו בעיירות שכוחות אל, אולי בגלל העננים האפורים שהתחילו להגיע אלינו, בכל מקרה פחות מרשים, לפחות בינתיים, אבל רק התחלנו ועוד לא ספגנו את קו החוף שאמור להיות השוס הגדול.

בפורטלנד שיעורי הבית שלי הובילו לחניון חינמי בפאתי הדאון טאון, רק מה - אין ממנו תחבורה ציבורית. אז צעדנו כרבע שעה עד שהגענו לשכונת old port היפה, כולה בנייני לבני אדומות, אבל קצת רדומה בשביל השכונה הכי מגניבה בפורטלנד, אולי בגלל שהגענו בדיוק בזמן בין היציאה מהעבודה ליציאות הערב.
ניסינו גם להסתובב ליד הים אבל ריח הדגים הבריח אותנו.

בינתיים, העננים האפורים התחילו להצטבר מעלינו והבנו שכדאי להתארגן לקראת גשם. את המחסה מצאנו ב pat's pizza, עם שתי פיצות נטולות רוטב עגבניות אבל ממש ממש טעימות (מי חשב שתרד ילך טוב על פיצה).
את הדרך חזרה לקראוון כבר עשינו במונית :)

נסיעה זריזה כי כבר חושך בחוץ, ומצאנו חניית לילה בוולמארט בעיירה בשם falmouth.

מחר מאיימים שירד גשם, נקווה שלא יותר מידי!