יום ראשון, 27 בספטמבר 2015

יום #17: מערות ומגלשות

בקיצור: Polly's pancake parlor, lost river gorge, attitash Alpine resort

לינה: green meadow camping area

אני מאוהבת בניו המפשייר. היערות, הנחלים בכל פינה, השקט, הכל עושה לי את זה מאד.
לילה ובוקר קפואים כולל אזהרת קרח, אבל היום אנחנו קמים בזריזות כי יש לנו משימה: להגיע תוך שעה לבית הפנקייק של פולי, כי אחרי שהתקשרתי היא אמרה שיתפנה מקום בשבילנו תוך כשעה.
מדובר במקום אגדי אצל תיירים ומקומיים כאחד עם פנקייקים אווריריים ומלצרים לבושים בצורה הזויה. דגמנו פנקייק עם מגוון תוספות, וופל מקמח שיבולת שועל, פרנץ' טוסט וגם אגז בנדיקט בגרסה הפלורנטינית, הכל טעים ושווה. דרך מצויינת לפתוח יום מהסרטים!


קדימה למסלול היומי! היה קצת קשה לעשות עבודת תחקיר נטולי אינטרנט אבל בסוף איכשהו החלטנו: לוותר על ה flume למרות שהוא אמור להיות מקסים וללכת על האטרקציה שתקסום יותר לילדים: המערות במסלול של ה lost river.
החלטה מצויינת, הילדים עפו על העניין ו מאד נהנו לזחול ולחקור כל מערה ומערה, ציון לשבח לאופיר שעבר איתם את רוב המערות כולל זחילת גחון במקומות צרים במיוחד :)
המסלול מקסים, מלא מים, סלעים יפים ועצים שמראים סימני שלכת מתקדמים. זה גם המסלול הכי עמוס שהיינו בו (אנחנו מחוץ לעונה אז עדיין לא צפוף), סהכ יום ראשון בבוקר, מזג אוויר מדהים, הגיוני.


עכשיו יש לנו נסיעה ארוכה וחווייתית על כביש 112, דרך קנקמגוס. זו אחת הדרכים שיותר מומלצות בכל מקום אפשרי ובצדק - נופים של יערות, הרים וכמובן עצים בכל הצבעים, והאטרקציה המקומית - שיירות של אופנוענים מגניבים. חיפשנו מוס כי טענו שיש מלא אבל אין לנו מזל בקטע הזה. המוס לא רוצה להיות נחמד אלינו. סנוב.


בסוף הדרך הזו הגענו לאיזור נורת' קונוויי, שמעבר לשופינג (זה יגיע מחר) הוא גם מלא באתרי סקי שווים. עכשיו אין סקי, אבל אטיטאש שהוא בחורף אתר סקי מתפקד כרגע כאיזור ספורט אתגרי עם כל מיני פינות שוות.
אז עלינו על רכבת הרים - ליטרלי, עלינו עם עקרונית על ההר ואז ירדנו ממנו במהירות עם כל מיני סיבובים ונפילות מהירות,
וגם על המגלשות האלפיניות שזה מאד דומה רק שאת הדרך למעלה עושים ברכבת סקי ואת הדרך למטה במעין מזחלת, פחות מהירה מהרכבת הרים,
ובסוף אופיר ויונתן גם קפצו על כרית ענקית, מין חוויה מוזרה שכזו.
היינו נשארים עוד ועוברים הכל שוב ושוב אבל המקום נסגר לנו מהר מידי...


ועכשיו לקמפ ה(ממש) קרוב, שטרחתי לברר שהוא לא מוצל לחלוטין, כי הערב יש ליקוי ירח והתמזל מזלנו להיות באיזור בעולם שבו רואים אותו הכי טוב אז מתוכנן קומזיץ אל תוך הלילה עם מלא בשר ומלא עצים במדורה כדי שלא נקפא וירח אחד אדום.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה