יום שלישי, 6 באוקטובר 2015

יום #26: זהו, נגמר...

יום אחרון לטיול, עצב ושמחה מעורבבים יחד...
אתמול סיכמנו בערב, אני לא חשבת שכל משפחה וכל זוג יכולים לחיות ככה בצפיפות הזו במשך חודש, עם נסיעות ארוכות, מצבים קצת מלחיצים לפעמים, נדרשת התגייסות של כולם והמון סבלנות וגם הרבה יכולת לצחוק על הכל. אני חושבת שעמדנו בזה ממש יפה, ובכל זאת קצת מתגעגעת לבית שלי, לאמבטיה הגדולה שלי, לעסק שלי...

אז היום באמת שכבנו לנו להתפנק עד הצהריים כמעט, ואז נסענו לקניון הקרוב (שמתהדר בשם המשעשע mic mac mall) לשופינג קטנטן אחרון חביב.

אחרי שמיצינו את הקניון (די מהר) השלב הבא הוא לארוז ולסדר. נסענו לג'ימבורי מקסים בפרברי הליפקס, הילדים השתוללו להם ואני ארזתי את החיים שלנו בחודש האחרון לארבע מזוודות.
אם חשבתי שכמעט ולא קנינו כלום המזוודות חושבות אחרת - הן מפוצצות עד אפס מקום וחסרונו של תיק הגב השני מורגש ;)

ארוחת ביניים של מה שנשאר (תירס חם אחרון ומתוק, צ'יפס בתנור) והלדים ביקשו עוד קצת להשתולל...
אז אנחנו מסתכלים עליהם מוציאים אנרגיות (יש להם מעל 12 שעות טיסה מחר אז צריך) ונפרדים מהופש ומהאווירה.
עד הפעם הבאה!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה