יום ראשון, 4 באוקטובר 2015

יום #24: נוסעייייים

וואו, מזמן לא קמנו לכזה יום יפה! שמים צלולים, רוח במינימום, לא מקפיא אלא רק קר נסבל, כיף כיף, רק שהיום הזה מוקדש כולו לנסיעות...
קנדה הזאת, כבר אמרתי קודם שיש בה מלא מקום, להגיע ממקום אחד לשני זה לא פשוט בכלל.

אז התחלנו צמוד לקמפ איפה שסיימנו אתמול, בהופוול, והפעם בשעת השפל. למרות שידענו למה לצפות זה עדיין היה מדהים: איפה שאתמול היו 5-6 מטרים של מי ים עכשיו יש קרקעית יבשה. ירדנו לטייל ולהסתובב על קרקעית הים (בוץ בוץ) ולראות מקרוב את תצורות הסלעים המדהימות.
למי שמתכנן להגיע לשם, אסור לוותר על לראות את שני המצבים, אחרי דיון הגענו למסקנה שהכי שווה לתכנן להגיע לשם בסוף השפל, לטייל בין הסלעים ואז לעלות למרפסת ולצפות בגאות מגיעה וממלאת את המקום.


גאות
שפל

ו קדימה, לנסיעהההה.
היום אנחנו עוברים מניו ברנזוויק לנובה סקוטיה, עניין פעוט של 3 שעות נהיגה מינימום.
אתמול החלטנו שנעשה היום מסלול לאורך החוף הדרומי של נובה סקוטיה מה שהאריך את המינימום בהרבה יותר...


שפל בנסיעה בניו ברנזוויק: איפה הים??

חוץ מעצירה קצרה בשוק איפשהו באמצע הדרך להצטיידות קצרה והפסקת צהריים נסענו ארבע וחצי שעות, עד לעיירת דייגים בשם פגי'ז קוב, שמלאה במלכודות לובסטרים ויש בה מגדלור אחד יפה שהוא אחד המצולמים ביותר בכל קנדה, ויש סיבה. הוא יושב על המון סלעים יפים עם נוף של אוקיינוס כחול עמוק, משהו משהו.


האישה החביבה בטוריסט אינפורמיישן הסבירה לי שנסיעה לאורך כל העיירות בדרך עד לאן שתכננו לישון בו, העיירה לוננבורג, תיקח כשעה וחצי. בפועל זה לקח כשעתיים וחצי, כולל עצירה בעיירה צ'סטר לצפייה בשקיעה ומעבר איטי בעיירה מהון ביי שהייתה מלאה בדחלילים יצירתיים במיוחד. לדרך הזו קוראים "שביל המגדלורים" אבל בסוף ראינו רק את זה של פגי'ז קוב :)
הגענו מותשים לקמפ בלוננבורג ואפילו על הסתובבות בעיר בערב ויתרנו. תקתקנו ארוחת ערב זריזה של טורטיות ולנוח... מחר נטייל בלוננבורג וניסע עוד הרבה.


שקיעה בצ'סטר


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה